အင္တာနက္အသံုးျပဳမႈေၾကာင့္ အလုပ္ႏွင့္ အားလပ္ခ်ိန္အၾကား စည္းမျခားေတာ့ၿပီ။ အလုပ္ခ်ိန္ၿပီး ဆံုးခ်ိန္တြင္ အလုပ္ႏွင့္သက္ဆိုင္ ေသာ mail မ်ားကို check လုပ္ၾကသလို အလုပ္ခ်ိန္တြင္လည္း ကိုယ္ေရးကိုယ္တာေမးလ္မ်ားကို ဖြင့္ဖတ္လာၾကသူမ်ား ဒုႏွင့္ေဒး ရွိေန ၿပီျဖစ္သည္။
ထုိ႔ျပင္ ႐ံုးဖြင့္ရက္တြင္ Facebook သို႔မဟုတ္ YouTube မွ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုခုျဖင့္ ရံဖန္ရံခါစိတ္ေျဖေလွ်ာ့ ၾကရသူမ်ား လည္းရွိေနၾကသည္မဟုတ္ပါေလာ။
မၾကာေသးမီက FaceTime Communicationsက က ပညာရွင္မ်ားအဖဲြ႕က ဦးစီး၍ အုိင္တီလုပ္ငန္း မွ မန္ေနဂ်ာ ၃၅၀ခန္႔ႏွင့္ user မ်ားကိုသုေတသနျပဳလုပ္၍ အ လုပ္ခ်ိန္တြင္ အင္တာနက္အသံုးျပဳ ၾကပံုႏွင့္ ထိုသို႔အသုံးျပဳပံုမ်ားက ၎တုိ႔၏ အိုင္တီလုပ္ငန္းဌာနမ်ား တြင္ မည္သို႔သက္ေရာက္ေစသည္ တို႔ကိုေလ့လာစူးစမ္းခဲ့သည္။
အင္တာနက္အသံုးျပဳသူ ၉၇ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ အလုပ္ခ်ိန္တြင္ အင္တာနက္ application တစ္ခု ထက္ မနည္း အသံုးျပဳၾကေလ့ရွိ ၿပီး၊ ၈၂ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ ၀က္ဘ္ကြန္ ဖရင့္ကိုအသံုးျပဳၾကေၾကာင္း ထိုေလ့လာမႈတြင္ေဖာ္ျပသည္။ သို႔ရာတြင္ ၀က္ဘ္အသံုးျပဳမႈမ်ား၏ ဆိုးက်ဳိး မ်ားလည္းျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း စစ္ တမ္းကဆက္ေဖာ္ျပသည္။
ေလ့လာမႈအရ အိုင္တီမန္ေန ဂ်ာမ်ား၏ ၇၃ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ Spyware ႏွင့္ကပ္ပါလာေလ့ရွိ ေသာ worm, Trojans ႏွင့္ Virus မ်ားကဲ့သို႔ေသာ အင္တာနက္ဆက္ စပ္တုိက္ခိုက္မႈမ်ားကို အၿမဲတေစ ေျဖရွင္းရလ်က္ရွိေနေၾကာင္းသိရ သည္။ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ တစ္လလွ်င္ တိုက္ခိုက္မႈ ၃၄ခုခန္႔ အုိင္တီမန္ေနဂ်ာမ်ားရင္ဆုိင္ေနရၿပီး ပံုမွန္တိုက္ ခိုက္ခံရမႈတစ္ခုကို ျပင္ဆင္ေျဖရွင္း ရန္ ၂၂နာရီၾကာၿပီး၊ အိုင္တီလုပ္ သားတစ္ဦး၏ တစ္နာရီေဒၚလာ ၇၀လုပ္ခႏွင့္တြက္ခ်က္ပါက ကုမၸဏီတစ္ခုအေနျဖင့္ ေဒၚလာ ၅၀၀၀၀ ကုန္က်စရိတ္ရွိေၾကာင္း စစ္တမ္းတြင္ တြက္ခ်က္ေဖာ္ျပခဲ့ သည္။
ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး ၀က္ဘ္ဆိုက္မ်ားႏွင့္ လူမႈဆက္ဆံ ေရး မီဒီယာ၀က္ဘ္ဆိုက္မ်ားကို ႐ံုးခ်ိန္အတြင္း ၀န္ထမ္းမ်ားက သံုး စဲြေလ့ရွိၾကေၾကာင္း သိရသည္။ ထို သို႔ သံုးစဲြရာတြင္ ပုဂၢိဳလ္ေရး အေၾကာင္း စာရင္းေၾကာင့္ (၈၂ ရာခိုင္ႏႈန္း)၊ အလုပ္ကိစၥေၾကာင့္ (၇၉) ရာခိုင္ႏႈန္းအသီးသီးသံုးစဲြေန ၾကေၾကာင္း စစ္တမ္းကေဖာ္ျပသည္။ အဆုိပါ၀က္ဘ္ဆိုက္မ်ား အနက္ LinkedIn ကိုအလုပ္ကိစၥ အတြက္ အဓိကသံုးၾကၿပီး၊ You Tube, Facebook၊ ႏွင့္ My-Space တုိ႔ကို ပုဂိၢဳလ္ေရးရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားျဖင့္ သံုးစဲြၾကေၾကာင္း သိရ သည္။
လုပ္ငန္းသံုး ကြန္ပ်ဴတာမ်ား ကို ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိစၥ အတြက္ သံုးၾကျခင္းတြင္ email ပို႔ျခင္းမွာ အမ်ားဆံုးျပဳလုပ္ေလ့ရွိ သည့္ အျပဳအမူျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။ Email ပို႔ရာတြင္ မိတ္ေဆြ မ်ားႏွင့္မိသားစုထံသို႔ ပို႔ျခင္းမွာ အမ်ားဆံုးျဖစ္ၿပီး၊ web sunfing, အြန္လိုင္းဘဏ္၊ shopping၊ သို႔ မဟုတ္ ဓာတ္ပံုႏွင့္ video ၀က္ဘ္ ဆိုက္မ်ား ၀င္ၾကည့္ျခင္း၊ မိတ္ေဆြ မ်ား မိသားစုမ်ားထံ instant message ပို႔ျခင္း၊ မိတ္ေဆြမ်ားကို ဆိုရွယ္၀က္ဘ္ဆုိက္မ်ားမွ ဆက္ သြယ္ျခင္းတုိ႔ကို ႏွစ္သက္ေလ့ရွိ ေၾကာင္း စစ္တမ္းက ေဖာ္ျပသည္။
အိုင္တီကုမၸဏီမ်ားကလည္း ၀န္ထမ္းမ်ား၏ ၀က္ဘ္အသံုးျပဳမႈ ကို ေစာင့္ၾကည့္ေလ့လာလ်က္ရွိ ၾကသည္ဟု စစ္တမ္းက ဆုိသည္။ ထုိသို႔ ေစာင့္ၾကည့္ေလ့လာရာတြင္ လုပ္ငန္းကိစၥ email မ်ားကို ကုမၸဏီ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းက ေစာင့္ ၾကည့္လ်က္ရွိၿပီး ၆၅ ရာခိုင္ႏႈန္းက web browsing ကို ေစာင့္ၾကည့္ ေနၾကၿပီး၊ ၄၈ ရာခိုင္ႏႈန္းက peer-to-peer file sharing ႏွင့္ ၃၈ ရာခိုင္ႏႈန္းက social network activityက တို႔ကို အသီးသီးေစာင့္ ၾကည့္ေလ့လာေနၾကသည္ဟု ဆုိ သည္။
Friday, 14 November 2008
အိုင္တီကုမၸဏီမ်ား၏ ယိုေပါက္ (သို႔မဟုတ္) ၀န္ထမ္းမ်ား၏ အလုပ္ခ်ိန္ အင္တာနက္အသံုးျပဳမႈ အေျခအေန
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment